Opgelost door MOKU: Geen schoenen ontvangen van Moku Shoes webshop, wel betaald

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 592641
Gebruiker
Elmaas
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Eind Maart heb ik schoenen besteld en betaald, incl bevestigingdmail) maar na 3 weken nog niets ontvangen.

. 1e week april pas een mail met DHL code ontvangen, maar tussentijds was het bedrijf niet bereikbaar, reageerde niet. Schoenen zijn er nog steeds niet, DHL nr geeft geen info. Geen reacties van Moku Shoes.

Lijkt op oplichting.

Nb: Social media posts van een jaar geleden hebben nauwelijks reacties, behalve van/over de modellen in de foto's of de foto's van Amsterdam.

Gewenste oplossing

Ik het aankoop bedrag van Mokushoes terug.
Geboden oplossing
Schoenen inmiddels ontvangen, maar nooit iets van het bedrijf gehoord. Dus ook geen reactie op chat, mail, DM's. Blij dat het is opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MOKU hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over MOKU?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen