Klacht MOKU: Schoenen niet geleverd+ slecht bereikbaar

Klachtnummer
# 596285
Gebruiker
RodeZand#412
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Begin april schoenen besteld bij Moku. Gelijk bevestiging. 1,5 week later zouden mijn schoenen zijn bezorgd maar niks geleverd. DHL heeft onderzoek gestart en hebben me laten weten dat mokushoes mij zou benaderen met de uitkomst. Nu meer dan een maand later krijg ik geen contact met mokushoes ondanks meerdere mail pogingen en wacht ik nog steeds op mijn schoenen.

Gewenste oplossing

Schoenen leveren of resitutie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MOKU hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MOKU?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen