Opgelost door Molin Optiek: Een glas in bril zoek

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 75051
Gebruiker
gerkook
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Mijn vrouw breng haar bril naar Molin-optiek in Beek voor een reparatie.
De laklaag op het montuur is vervaagd en de bril moet opnieuw overgespoten worden.
Maandag 8 september 2014 kregen wij een telefoontje van Molin met de mededeling, dat de bril klaar was maar dat er een probleem is met een glas.
Het glas is onvindbaar het ligt niet bij de optcien en ook niet bij de fabrikant.
Nu is het verveel volgens de opticien dat je glazen altijd per paar moet bestellen en dat zou betekenen dat er twee nieuwe glazen in de bril moeten.
Uit coulance vergoed de opticien het ontbrekende glas en wil hij op het andere glas 100 euro korting geven.
Voor ons betekent dit: Je laat een bril repareren voor nog geen 50 euro maar moet 250,00 euro betalen omdat de opticien een glas niet kan vinden.


In de hoop op een antwoord van u verblijf ik,
met vriendelijke groeten,

Ger Stijns
Putweide 1
6333DL Schimmert
Tel: 0622697832

Gewenste oplossing

De oplossing is dat het ontbrekend glas helemaal vergoedt wordt.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Molin Optiek is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    gerkook
    Datum
    Gechte heer ,mevrouw
    Volgens mij heeft Molin uw verzoek gelezen want toen mijn vrouw vanmiddag in de winkel kwam kreeg zij uitleg dat wij alles verkeerd begrepen hadden. Het glas wordt uiteraard op hun kosten gerepareerd. Wij hoeven dus alleen dat te betalen waarvoor opdracht is gegeven.
    Ik vertrouw er op dat Molin wel zijn woord houdt.
    Verder dank u hartelijk voor de moeite die u voor ons gemaakt hebben.Met vriendelijke groeten,Ger Stijns en Truus Hamers
  2. Auteur
    gerkook
    Datum
    Molin optiek heeft de klacht afgehandeld.
    Ze zeggen dat het ontbrekend glas door hun vergoed wordt.
    Met veel dank
    en vriendelijke groeten,
    Ger Stijns en Truus Hamers

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Molin Optiek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen