Klacht Mollie Payments: Bestelde goederen wel betaald maar niet geleverd

Klachtnummer
# 312005
Gebruiker
Phoe
Datum
0 reacties

Details

De klacht


bij de gaget store een artikel besteld op 29- 4 enbedrag a 9,95 euro betaald aan stichting Mollie Payments maar tot op heden toe goederen niet ontvangen zie onderstaande
Geachte klant,
Op uw verzoek ontvangt u onderstaande bevestiging van uw iDEAL betaling.
U heeft betaald van rekening eindigend op *292.

Begunstigde Stichting Mollie Payments inzake Fybez
Omschrijving De Gadget Store - #1150435655733
Bedrag € 9,95
IBAN begunstigde NL30 ABNA 0524 5909 58
Kenmerk begunstigde M2494031M11FIEAZ
Kenmerk bank 0030002839688725
Datum 29 april 2018 12:41

De oplossing

Graag z.s.m. het overgemaakte bedrag terugstorten op mijn rekening ik heb geen interesse meer in uw artikelen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mollie Payments hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mollie Payments?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen