Wij vinden dat Mollie Payments hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Mollie Payments: Bestelde goederen wel betaald maar niet geleverd
Details
De klacht
bij de gaget store een artikel besteld op 29- 4 enbedrag a 9,95 euro betaald aan stichting Mollie Payments maar tot op heden toe goederen niet ontvangen zie onderstaande
Geachte klant,
Op uw verzoek ontvangt u onderstaande bevestiging van uw iDEAL betaling.
U heeft betaald van rekening eindigend op *292.
Begunstigde Stichting Mollie Payments inzake Fybez
Omschrijving De Gadget Store - #1150435655733
Bedrag € 9,95
IBAN begunstigde NL30 ABNA 0524 5909 58
Kenmerk begunstigde M2494031M11FIEAZ
Kenmerk bank 0030002839688725
Datum 29 april 2018 12:41
De oplossing
Graag z.s.m. het overgemaakte bedrag terugstorten op mijn rekening ik heb geen interesse meer in uw artikelenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.