Klacht Mollie Payments: Bestelling gedaan bij MyBrow Ink, maar nog steeds niets ontvangen !

Klachtnummer
# 442566
Gebruiker
thea1234
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 23 maart j.l. bij MyBrow Ink een bestelling gedaan, maar nog steeds niets ontvangen.

De oplossing

Dat de bestelling alsnog geleverd wordt, of mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mollie Payments hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mollie Payments?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen