Klacht Mollie Payments: Betaald maar niks ontvangen

Klachtnummer
# 291614
Gebruiker
Monikaaaa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb 15.90 betaald en is afgeschreven ..maar nog niks ontvangen.
Wil mijn geld terug heb het al zo krap dat ik een batt heb besteld voor oud mobiel omdat ik al geen geld heb voor nieuwe tel.

Alle contact gegevens kloppen niet dus hoe kan ik mijn geld terug krijgen?

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mollie Payments hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mollie Payments?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen