Klacht Mollie Payments: Betalen voor iets t je nooit hebt gehad

Klachtnummer
# 371817
Gebruiker
Pipo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook ik werd telefonisch benaderd door een heer die zei dat ik lid was van een puzelgroep en nog 2 termijnen te betalen. Op dat moment lag ik in het ziekenhuis en daarom hoefde ik maar 1 termijn te betalen. Ik heb nooit ergens voor getekend en puzzel niet e3ns. Wel werd er 39,95 van mijn rekening afgeschreven en dat heb ik onmiddellijk gestoffeerd.
Nu, 6 weken later krijg ik weer een brief dat ik inclusief incassokosten van 20,00 nog60,68 moet betalen.
Maar zij doen een aanbod van 50%korting op d incassokosten. Dit is bijzonder vreemd.
Ik ga e nr niet betalen voor iets waar ik nooit lid van ben geweest.
Et kan ik doen?

De oplossing

Weg met rekeningen sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mollie Payments hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mollie Payments?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen