Klacht Mollie Payments: Ik denk dat ik opgelicht ben

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 520678
Gebruiker
Leentje@
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb 31 jan 2021 een bestelling gedaan voor een nekkussen van 29.95 euro
Ik heb nog steeds geen bevestiging of kussens ontvangen wel betaald.kan geen contact met dit bedrijf krijgen
Desula Via Mollie.

Zou graag mij geld terug willen
Anders ga ik aangifte doen

Pl

Gewenste oplossing

Wil mijn geld terug
Geboden oplossing
Het is nooit opgelost en he hoort er nooit iets meer van . Je word van kastje naar het muurtje gestuurd SCHANDALIG OPLICHTERS
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mollie Payments hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Mollie Payments?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen