Klacht Mollie Payments: Ik wordt voor de gek gehouden.

Klachtnummer
# 452516
Gebruiker
Anoniempje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb bijna 2maanden een bestelling geplaats op een website genaamd beauty VIBE ik wordt voor de gek gehouden met dat het bestelling steeds onderweg is en nu wordt er niet meer gereageerd op mijn mailtjes.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug gestort hebben op mijn. bank. ik hoef dat pakket niet meer was al cadeau bedoelt maar 2maanden verder is veels te lang

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mollie Payments hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mollie Payments?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen