Klacht Mollie Payments: Prijs aanduiding van Reccuring dienst is erg verwarrend aangegeven.

Klachtnummer
# 482310
Gebruiker
Consument
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De prijzen voor recurring payments (abonnementen e.d.) is erg verwarrend op hun website.
Als je op de homepage naar de footer gaat en daar op 'Recurring payments' klik, dan zie direct een titel 'Recurring' en een knop 'bekijk de prijzen'. Als je daarop klikt dan denk je dus dat je de prijzen ziet van de recurring dienst, maar dat blijkt niet zo te zijn. Wat je ziet zijn de prijzen van de normale Mollie diensten.
Mollie diensten zijn kosten per transactie, dus je denkt nu ook dat recurring payments kosten per transactie. Maar dat is dus niet zo. Bij recurring diensten betaal je ook per maand een abonnement.
Zie ook schermprintjes en uitleg in de PDF bijlage.

De oplossing

Mollie moet de prijzen voor recurring diensten (die via de dochteronderneming eCurring gaan) duidelijker aangeven.
In dit geval moet de link 'Bekijk de prijzen' op de Recurring pagina niet naar de Mollie tarieven moeten verwijzen, maar naar de eCurring website.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mollie Payments hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mollie Payments?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen