Klacht Mollie Payments: Voel me opgelicht doordat Tuinpluim.nl via Mollie Payments haar betalingen doet

Klachtnummer
# 552788
Gebruiker
A.S.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een betaling gedaan via Mollie Payments aan Tuinpluim.nl , wat mij eerlijk lijkt omdat ik via jullie heb betaald ,maar helaas niets ontvangen en geen reactie via Tuinpluim.nl

De oplossing

Dat Mollie Payments mijn geld retour doet .
Hun naam wordt gebruikt voor betalingen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mollie Payments hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mollie Payments?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen