Klacht Mollie Payments: Ze moeten terugbetalen als ze financieel platform aanbieden.

Klachtnummer
# 552939
Gebruiker
Robin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Molli checkt zijn klanten niet.
Als ze dat deden hadden ze niet een vrouw die alleen thuis was met 2 kinderen op kunnen lichten voor 80 euro die via hun betalingen site is afgerekend.
Het bedrijf dat mensen oplicht verstuurd geen bevestigingen van de bestelling.

De oplossing

Ik wil dat ze hun klanten checken en mensen die via hun betalen schadeloos worden gesteld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mollie Payments hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mollie Payments?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen