Moluvo.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.
Klacht Moluvo.nl: Oplichters
- Klachtnummer
- # 695892
- Gebruiker
- T.I. Dorrestijn Vreeswijk
- Datum
- 14 reacties
Details
Klacht
Iets besteld…. Leek er totaal niet op. Retourneren moest naar China!! Ook nog gedaan maar had mij de moeite kunnen besparen…. Kreeg het pakket terug en ligt hier nu thuis. Echt waardeloos en oplichterij!Gewenste oplossing
Ik wil mijn geld terug.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
14 reacties
-
- Auteur
- Moluvo.nl
- Datum
Hallo gewaardeerde klant,
Het spijt ons te horen over uw ervaring met uw bestelling. We begrijpen de frustratie van het ontvangen van het verkeerde artikel en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Geef uw bestelnummer door en we zullen ons best doen om u te helpen dit probleem op te lossen. Bedankt voor uw geduld en begrip. -
- Auteur
- Moluvo.nl
- Datum
Hallo gewaardeerde klant,
Het spijt ons te horen over uw ervaring met uw bestelling. We begrijpen de frustratie van het ontvangen van het verkeerde artikel en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Geef uw bestelnummer door en we zullen ons best doen om u te helpen dit probleem op te lossen. Bedankt voor uw geduld en begrip. -
- Auteur
- T.I. Dorrestijn Vreeswijk
- Datum
Ik heb in april een jas besteld onder nummer #MNL21411
Deze jas was 58,49 euro en is veel te laat geleverd. Ik had het nodig voor een verjaardag. Ik heb om die reden het pakje niet eens open gemaakt. Ik heb in mei de jas retour gestuurd naar China (na veelvuldig mailcontact met jullie) en na maanden dit pakje toch weer terug gekregen. Het pakje kon daar op jullie aangegeven adres NIET afgeleverd worden. Ik had het aangetekend verzonden. Mijn naam stond er daarom natuurlijk ook nog op en daarom heb ik de jas nu weer thuis liggen. Ongeopend. De verzendkosten waren ook nog meer dan 20 euro naar China toe. -
- Auteur
- Moluvo.nl
- Datum
Hoi Tamara,
We begrijpen de frustratie die gepaard gaat met vertraagde leveringen en retourproblemen, en we betreuren de impact die dit heeft gehad op uw ervaring met ons bedrijf.
Eerst en vooral waarderen we uw geduld en begrip in deze zaak. Uw feedback is voor ons van onschatbare waarde en helpt ons om onze diensten voortdurend te verbeteren. We nemen uw bezorgdheid serieus en hebben de door u aangekaarte problemen onderzocht.
We willen je graag informeren dat we je een e-mail hebben gestuurd met daarin de oplossing voor je retourzending. Controleer uw Postvak IN, inclusief uw spam- of junkfolders indien nodig. We doen er alles aan om dit voor u in orde te maken en ervoor te zorgen dat u tevreden bent over uw ervaring met ons bedrijf.
Bedankt voor je geduld en dat je ons de kans hebt gegeven om je problemen op te lossen. We kijken ernaar uit om u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. -
- Auteur
- T.I. Dorrestijn Vreeswijk
- Datum
Moluvo heeft aangegeven dat ze het geld gaan terug storten. Ik wacht dat dus eerst even af.... -
- Auteur
- Moluvo.nl
- Datum
Hallo Tamara,
Dat horen we wel. Controleer je e-mail voor meer informatie over de terugbetaling die we hebben verwerkt voor je geretourneerde pakket. Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt, neem dan gerust contact met ons op. -
- Auteur
- T.I. Dorrestijn Vreeswijk
- Datum
Beste mensen van Moluvo,
Weten jullie al iets meer over de terugbetaling? Hartelijke groet,
Tamara -
- Auteur
- Moluvo.nl
- Datum
Beste Tamara,
We stellen uw vraag over de terugbetaling op prijs en bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak dat u mogelijk heeft ondervonden.
Ons team zal de zaak onmiddellijk voor u onderzoeken en een grondige update geven. U kunt binnenkort een e-mail van ons verwachten met de nodige informatie over uw terugbetaling.
We stellen uw geduld en begrip op prijs terwijl we eraan werken dit probleem voor u op te lossen. -
- Auteur
- T.I. Dorrestijn Vreeswijk
- Datum
Beste mensen van Moluvo, nog steeds heb ik geen geld mogen ontvangen van jullie. Waarom duurt het zo lang? -
- Auteur
- Moluvo.nl
- Datum
Hallo Tamara,
We begrijpen het belang van een tijdige oplossing en waarderen je geduld.
Ons team onderzoekt momenteel de status van je restitutieverzoek om ervoor te zorgen dat het nauwkeurig en snel wordt verwerkt. We begrijpen de urgentie van de zaak en willen je verzekeren dat we actief werken aan een oplossing.
We nemen binnenkort contact met u op met een update over de status van uw restitutie. -
- Auteur
- T.I. Dorrestijn Vreeswijk
- Datum
Ongelooflijk bijzonder dat ik nog steeds mijn geld niet terug heb gekregen. Dit duurt al een maand…. Overschrijvingen via de bank hoeven niet zo lang te duren maar bij Moluvo blijkbaar wel!! -
- Auteur
- Moluvo.nl
- Datum
Beste Tamara,
Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht. Mijn excuses voor de vertraging bij het verwerken van uw terugbetaling. Ik zal contact opnemen met ons financiële team en binnenkort een update geven.
Wij stellen uw geduld op prijs. -
- Auteur
- T.I. Dorrestijn Vreeswijk
- Datum
Deze reactie heb ik al een aantal keer gehad. Zo werken wij in Nederland niet. We doen eerlijk zaken met elkaar. Op basis van een democratie en op basis van vertrouwen. Waar komt deze reactie vandaan? Uit China? En vertaald door iemand? Waarom komen jullie niet na wat jullie zeggen? -
- Auteur
- Moluvo.nl
- Datum
Beste Tamara,
Wij waarderen uw feedback en verontschuldigen ons oprecht voor de verwarring. Wees gerust, we werken actief samen met ons financiële team om uw terugbetaling snel te verwerken. U ontvangt binnenkort een bevestiging van uw terugbetaling.
Hartelijk dank voor uw geduld en begrip.
Reageer
Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren
Ook een klacht indienen over Moluvo.nl?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.