Klacht Momento Gift Box: Slechte voorwaarden en slechte comunicatie naar de deelneemende hotels en slechte handleiding.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 537202
Gebruiker
Henk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ten eerste is het heel onduidelijk dat je de bon moet activeren en dan weer afwachten op de volgende bon om een boeking te kunnen doen.
Heb je dan de tweede bon en probeer je een overnachting te boeken bij een van de deelnemende hotels blijkt dat niet te kunnen omdat ze geen agent zijn van onze bon maar alleen voor 1 overnachting.
Bij het tweede hotel is het boeken wel gelukt na wat stagnaties maar bij aankomst in het hotel kan de kaart niet ingevoerd worden.
Het hotel heeft veel moeite gedaan om het voor elkaar te krijgen en werden dezelfde aond gebeld dat het alsnog gelukt was.

De oplossing

Graag een tegemoetkoming voor de gedane moeite en slechte handleiding.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Momento Gift Box is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Momento heeft nog niet gereageerd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Momento Gift Box?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen