Klacht Mondial Relay: Apparatuur op afhaalpunt weer kapot

Klachtnummer
# 546883
Gebruiker
Gebruiker1590077300
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het is niet eens helder hoe je uberhaupt een klacht in kunt dienen bij Mondial Relay.... Ik heb een klacht over de vestiging aan de Einsteindreef in Utrecht. Nu voor de 2e keer in korte tijd daar voor niets naar toe gereden. De apparatuur was weer kapot. Voor mij is dit best ver rijden, maar een excuus of sorry kan er niet van af.
Bovendien heeft een van de jonge medewerksters mij al een keer verteld dat zij vaak geen zin heeft in de pakketjes. En dan gewoon zegt dat de apparatuur kapot is.
Pffff, ik ga nu ze voortaan eerst maar bellen of alles het wel doet en ik niet weer voor niets daar helemaal naar toe ga.

De oplossing

Werkende apparatuur en medewerkers die snappen dat het ronduit vervelend is als je als klant voor niets komt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mondial Relay hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mondial Relay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen