Klacht Mondkapjesdirect.nl: Levert niet wat je besteld hebt.

sheepworld

Begin oktober heb ik 5 mondkapjes met 10 filters besteld bij MondkapjesDirect.nl (onderdeel van Barium) maar ik ontving maar een deel van mijn bestelling: ik mis 5 filters. Ik heb hier zeker 5 of 6 mails over gestuurd maar hier wordt niet op gereageerd. Ik heb geprobeerd telefonisch contact op te nemen, er wordt niet opgenomen. Ik heb geprobeerd te whatsappen, geen reactie. Ik vind dit hele slechte dienstverlening want ik heb gewoon niet ontvangen waarvoor ik betaald heb, en ze zijn gewoon onbereikbaar voor enige vorm van communicatie!
Ik zie dat ze meer diensten aanbieden op dit adres maar heb geen enkel vertrouwen meer in de mensen achter de schermen. Ik hoop van harte dat ze hun klanten tevreden willen maken en problemen zullen oplossen.

Ik wil dat het bedrijf alsnog de filters levert die ik besteld heb en waar ik voor betaald heb. Daarnaast wil ik dat ze hun klantenservice op orde brengen zodat consumenten met hun klachten bij hun terecht kunnen en serieus genomen worden.

Wij vinden dat Mondkapjesdirect.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mondkapjesdirect.nl?