Klacht Mondkapjesdirect.nl: ZEEEEER slchte communicatie, email worden niet gelezen telefonisch noiet bereikbaar.

Gebruiker1554397592

GRAAG MET SPOED MIJN ORDER ANNULEREN EN TERUGBETALEN AAN AFTERRPAY. IK HEB MIJN ORDER MINIMAAL 25 keer geannuleerd via e-mail. Nu heb ik een e-mail ontvangen met de mededeling dat mijn bestelling niet meer in de juiste kleur te leveren is en of ik wil laten weten in welke kleur ik het nu wil. TEN EERSTE IS DIT VEEEEEL TE LAAT, en ik heb bij een ander bedrijf een mondkapje moeten kopen. Hieruit blijkt dat men de e-mails van klanten niet leest. en telefonisch zijn ze echt niet bereikbaar voor de klant.
Ik heb een bestelling gedaan en volgens de website zou dit de volgende dag aankomen. Dat is niet gebeurt en ik heb mijn mondkapje bij een ander moeten kopen. Sindsdien heb ik minimaal 25 e-mails gestuurd om mijn order geannuleerd te krijgen. Hierop wordt niet gereageerd. WAT EEN BEDRIJF, WAT EEN SLECHTE SERVICE

mijn order met ordernummer ORD05025 annuleren en terugbetalen.

Wij vinden dat Mondkapjesdirect.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mondkapjesdirect.nl?