Klacht Mondygo.nl: Zomervakantie geboekt en aanbetaald zomaar ineens duurder!

Klachtnummer
# 45146
Gebruiker
ericluntz
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een zomervakantie geboekt via hun eigen site. Alles erop en eraan, via ideal een aanbetaling gedaan. De dag daarna opgebeld dat de familie suite die we geboekt hebben duurder is. We hebben nu een familiekamer, kosten erbij 380 euro!

Terwijl wij duidelijk via hun eigen site een familie suite hebben geboekt!

Tweede klacht in minder dan eer jaar! Dit zal niet nog een keer gebeuren. Advies boek ergens anders!

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Mondygo.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mondygo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen