Klacht Mondzorg Centrum: Opgelicht door Mondzorg Deurne

nwagemans

Na het maken van een afspraak over de prijs voor het verwijderen van een element ben ik naar Mondzorg Deurne gegaan. Helaas kreeg ik daar voor aanvang van het verwijderen van dit element te horen dat er nog een foto gemaakt moest worden welke duurder was dan het totaal afgesproken bedrag. Ik ben hierop onverrichter zake naar huis gegaan. Helaas moest ik constateren dat wel een factuur kwam voor een consult dat niet heeft plaatsgevonden. Na uitleg bij zowel Mondzorg Deurne als bij Fa-med B.V. die de facturen verzorgt werd ervoor gekozen toch te declareren. Nu is het zo ver dat ik hetzelfde uit mag leggen bij Credios incasso.

Als ik niet hoef te betalen voor een behandeling die ik niet heb gehad. Het niet nakomen van afspraken zou Mondzorg Deurne geld moeten kosten, niet mij. Dit is oplichting, maar helaas kan hier geen aangifte tegen worden gedaan.

Wij vinden dat Mondzorg Centrum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mondzorg Centrum?