Klacht Monese bank: Mijn bank heeft mijn bankrekening en bankkaart geblokkeerd en ik kan niet mijn geld opnemen.

Klachtnummer
# 572083
Gebruiker
Zoltan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Goedemiddag,
Ik heb een bankrekening bij Monese bank. Zij zijn mijn bankrekening en mijn bankkaart sinds begin oktober 2021 geblokkeerd. Ik heb een email om 9 oktober 2021 naar hun gestuurd. Ik heb van hun gevraagd : waarom mijn bankrekening geblokkeerd is? En willen zij de geld van mijn bankrekening op mijn partner bankrekening sturen? Ik kreeg een antwoord dat ze bezig met mijn probleem. Ik heb nog 2-3 keer met hun contact opgenomen, maar ik kreeg geen reactie. Ik kan zij helemaal niet bereiken. Zij gaven geen reden waarom mijn bankrekening geblokkeerd is.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld gebruiken en krijgen. Of ze moeten mijn bankrekening en bankkaart deblokkeren of de geld van mijn bankrekening op mijn partner bankrekening sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Monese bank hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Monese bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen