Klacht Monese bank: Mijn bank heeft mijn bankrekening en bankkaart geblokkeerd en ik kan niet mijn geld opnemen.

# 572083
Zoltan

Goedemiddag,
Ik heb een bankrekening bij Monese bank. Zij zijn mijn bankrekening en mijn bankkaart sinds begin oktober 2021 geblokkeerd. Ik heb een email om 9 oktober 2021 naar hun gestuurd. Ik heb van hun gevraagd : waarom mijn bankrekening geblokkeerd is? En willen zij de geld van mijn bankrekening op mijn partner bankrekening sturen? Ik kreeg een antwoord dat ze bezig met mijn probleem. Ik heb nog 2-3 keer met hun contact opgenomen, maar ik kreeg geen reactie. Ik kan zij helemaal niet bereiken. Zij gaven geen reden waarom mijn bankrekening geblokkeerd is.

Ik wil mijn geld gebruiken en krijgen. Of ze moeten mijn bankrekening en bankkaart deblokkeren of de geld van mijn bankrekening op mijn partner bankrekening sturen.

Wij vinden dat Monese bank hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Monese bank?