Wij vinden dat Moneyclamp.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Moneyclamp.nl: Niet leveren van op website besteld product.
Details
Klacht
Eerste contact met bedrijf 10 dagen na besteldatum, 28-9-2015.Als excuus voor niet leveren werd pakket.nl als dader aangegeven.
Mij werd belooft dat het geld zou worden terug gestort, dit is , na inmiddels 5 x bellen, en geen antwoord, ook niet op verstuurde mails, nog steeds niet gebeurd.
Ook op het voorstel het pakket aangetekend te versturen, waarbij we de kosten kunnen spitsen, is niet gereageerd.
Gewenste oplossing
Geld terugstorten of alsnog opsturen, eventueel aangetekend.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.