Klacht Moneyclamp.nl: Niet leveren van op website besteld product.

Klachtnummer
# 135542
Gebruiker
Ad
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Eerste contact met bedrijf 10 dagen na besteldatum, 28-9-2015.
Als excuus voor niet leveren werd pakket.nl als dader aangegeven.
Mij werd belooft dat het geld zou worden terug gestort, dit is , na inmiddels 5 x bellen, en geen antwoord, ook niet op verstuurde mails, nog steeds niet gebeurd.
Ook op het voorstel het pakket aangetekend te versturen, waarbij we de kosten kunnen spitsen, is niet gereageerd.

Gewenste oplossing

Geld terugstorten of alsnog opsturen, eventueel aangetekend.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Moneyclamp.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Moneyclamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen