Opgelost door MoneyMiljonair: Geen parels toegekend

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 64356
Gebruiker
Gravel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 5/6/14 heb ik via de site van MM een bestelling gedaan voor Interactieve TV van KPN. Dit zou 2150.000 parels opleveren en binnen het halfuur in mijn saldo overzicht zichtbaar zijn. Dit is echter niet gebeurd. Hier heb ik MM verscheidene berichten over gestuurd, echter geen enkele reactie van hun kant. Ik heb zelf de bevestigingsmail van de aanvraag naar ze verzonden om te bewijzen dat ik de aanvraag inderdaad heb gedaan. Ook hierop geen reactie. Het komt de laatste tijd steeds vaker voor dat ik achter de de vergoeding aan moet gaan zeker als het een groot aantal parels betreft. Ik ben reeds langer dan 3 jaar lid van MM maar ga er nu maar mee stoppen. Zo is de lol er vanaf. Dan maar alleen Euroclix.

De oplossing

Alsnog toekennen van de toegezegde parels.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MoneyMiljonair is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Gravel
    Datum
    Mijn klacht is zeer snel en naar tevredenheid opgelost. Dank u.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gravel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over MoneyMiljonair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen