Klacht MoneYou: Geld weg!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 51180
Gebruiker
SG
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb een maand geleden een bedrag overgemaakt naar mijn MoneYou spaarrekening vanuit mijn buitenlandse bankrekening, niet wetend dat het slechts mogelijk is van de Nederlandse bank. Mij is beloofd het geld "binnen enkele werkdagen" terug te storten. Inmiddels zijn we een maand verder en er gebeurt helemaal niets. MoneYou reageert niet op mijn e-mails, de klantenservice geeft mij geen informatie.

De oplossing

Geld terugstorten naar de rekening waar het bedrag vandaan komt.

1 reactie

  1. Auteur
    SG
    Datum
    Na twee maanden eindelijk geld terug, HEEL SLECHT dat ik zo lang daarop wachten moest!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SG
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry