Klacht MoneYou: inlogproblemen

marco koomen

zoals vele nederlanders raakte ik mijn wachtwoord kwijt van mijn moneyou internetspaarrekening.ik kom me wachtwoord niet wijzigen omdat ze de mail nog steeds naar me oude emailadres sturen.dus klantenservice gebeld.ik moest een email sturen.volgende dag gebeld.e mail niet binnen.nog 20 emailtjes gestuurd naar sparen@moneyou.nl.goed verstuurd maar moneyou beweert gewoon dat ze de email niet binnen krijgen.ook via gmail komt het bij hun niet binnen.dus via een kennis de documentatie opgestuurd.ook geen reactie.alles waar marco koomen op staat wordt bewust niet op geantwoord.dus zei de klantenservice stuur het maar via de post.twee keurig geadresseerde brieven tot wijziging van me email.ook niet aangekomen.elke keer zeggen ze ook wat anders.treiteren uitstellen en aan het lijntje houden.eerst zou het vrijdag wordenopgelost,toen zaterdag.nu zou het dinsdag worden.dus nu probeer ik het via een aangetekende brief om zoiets simpel om me emailadres gewijzigd te krijgen.door deze praktijken van moneyou dreig ik bankroet te raken.ik werk via de wsw en dat is al karig.dus als er nu iets stuk gaat in huis ben ik dankzij het getreiter van de moneyou gewoon de klos.

ik wil weer gewoon kunnen inloggen op me internetspaarrekening.en een nieuw wachtwoord kunnen aanmaken op me nieuwe emailadres.en het excuus lijkt me ook wel op zijn plaats voor het verdonkeremanen van post en email.

Ook een klacht indienen over MoneYou?