Klacht Monsterboard: spammen

N

Had me een tijd geleden ingeschreven bij monsterboard. Punt 1 ze sturen continu dezelfde vacature en totaal geen andere. Ik vind zelf meer werk zonder hun zogenaamde service. Grote onzin dus. Punt 2 ik heb me intussen meerdere malen uitgeschreven van deze service en ze blijven maar doodleuk aan de gang met mails sturen. Ik heb ook rechtstreeks geantwoord op hun mails, meerdere keren dat ik uitgeschreven ben en dat al meerdere keren en dat ze moeten stoppen met mailen. Op twee dagen tijd toch weer drie mails binnen NA EVENVEEL KEER OPNIEUW UIT TE SCHRIJVEN, WAT DAARVOOR DUS OOK AL MEERDERE KEREN GEDAAN IS!

Als de bliksem mijn gegevens uit jullie systeem!! En niet afkomen met gelul of nog mails want dan ga ik op een andere manier verder!! Mijn gegevens hadden vanaf uitschrijving nr 1 al uit jullie systeem moeten zijn, wat jullie nu doen valt onder spam en bewust herhaaldelijk lastig vallen!! U weet dat uw niet aflatend mailen dadelijk valt onder internetpesten, gezien de hoeveelheid mails die van jullie na meerdere uitschrijvingen nog altijd blijven komen?!

Wij vinden dat Monsterboard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Monsterboard?