Klacht Montel: heel veel plooien in de zitting en rug van de fauteuils

sad Niet opgelost

Betreft uw ordernummer:D12NGW

Beste heer mevrouw [naam verwijderd door moderator],

Bedankt voor uw mail.

Echter wil ik u melden dat wij onze voorgaande beslissing handhaven.

Vertrouwende u zo voldoende te hebben geinformeerd

Met vriendelijke groet

[Naam verwijderd door moderator]

Klantenservice Montèl

Ik kan geen genoegen nemen met Uw afwijzing van onze klacht.
Wat heel onvriendelijk overkwam op de dag dat de meubels afgeleverd werden was dat wij eerst moesten betalen alvorens de meubels het huis binnen werden gebracht.
Wanneer ik niet eerst had moeten betalen had ik de meubels direct mee terug gegeven.
Ik heb de monteurs er op gewezen dat er veel scheve plooien in zaten en kreeg als antwoord dat het allemaal nog wegtrekt na verloop van tijd
U heeft de foto's ontvangen vanaf de eerste dag dat ze bij ons in de kamer stonden, en die van de dagen erna.
We hebben er in de tussenliggende dagen niet op gezeten en de plooivorming trok niet weg.
Er kwamen kennissen naar onze nieuwe aankoop kijken en die vroegen of behalve de bank ook de stoelen nieuw waren terwijl er nog niet op gezeten was!!
De foto's die U stuurde met het showmodel uit de winkel die staat er al geruime tijd en veel mensen hebben er al op gezeten en zijn er in geploft.
U kunt dit niet vergelijken met splinternieuwe meubels.
Ik verwacht van U dat U met een passende oplossing komt. Ik zal nog één week afwachten anders ben ik genoodzaakt om van mijn recht gebruik te maken om het CBW in te schakelen.

met vriendelijke groet,

[Naam verwijderd door moderator]

Andere fauteuil hoezen erop of in ieder geval dat er iemand komt kijken,want ze nemen daar een beslissing vanaf de door mij toegestuurde foto's.
Dat vind ik niet normaal

Montel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

droonav#1
    graag wil ik dat de klacht verlengd wordt.

droonav#1
Geen oplossing,zelfs geen reactie. Montel is als zovele bekende meubelzaken en ook keukenzaken onderdeel van de DMG groep. De Mandemakersgroep één grote groep dus die bijna heel de markt in handen heeft. Ze zijn nog niet eens komen kijken terwijl wij vanaf de eerste dag de foto's hebben opgestuurd. Zeer slechte klantenservice helemaal niet klantvriendelijk. Ik hoop voor dat Diana de Keijzer van klantenservice????? van Montel hetzelfde meemaakt en dan eens kijken hoe zij reageert. Als ik ooit nog eens meubels of een nieuwe keuken ga kopen onderzoek ik eerst of deze firma onderdeel is van de mandemakersgroep, dmg dus. ZÉÉR SLECHT,NOOIT MEER!!

Ook een klacht indienen over Montel?