Klacht Montel: Andere zitkussens geleverd gekregen dan we in de winkel dachten gekocht te hebben

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 250322
Gebruiker
Heijden123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een bank gekocht met meerprijs voor koudschuimvulling. In de winkel zat de bank heerlijk. Eenmaal de nieuwe bank thuis afgeleverd gekregen zat deze heel erg hard. Meteen en meerdere malen gemeld, maar er werd steeds gezegd dat je de bank moet 'inzitten'. Geduld hebben..Als ik vraag hoelang dan? Zeker een half jaar antwoordden ze.Nu zijn we inmiddels 2 jaar verder, gemiddeld gebruik met een gezin met kinderen, zelfs zakken met aardappels op gelegd, en zit de bank nog steeds precies hetzelfde 'HARD'.Terug naar de winkel in Eindhoven. Precies dezelfde bank staat nog steeds in de showroom. Met ook koudschuim vulling, en die wederom heerlijk zit.Het is echt een heel groot verschil met de bank die wij thuis hebben!We hebben dus gewoon een andere vulling gekregen dan dat we in de winkel dachten gekocht te hebben!Na heel veel geping Pong van winkel, naar klantenservice, van service monteur aan huis, naar winkel, naar klantenservice etc etc.Ze blijven elkaar aan het afschuiven, niemand voelt zich verantwoordelijk.Zelfs de winkeleigenaar verdraaid het verhaal naar de klantenservice toe! Ze verzinnen steeds een andere reden/verhaal van de hardheid van mijn zitkussens.Uiteindelijk is de conclusie dat we naar een meubelmaker in de buurt moeten gaan en op eigen kosten daar de kussens moeten laten vullen met een andere vulling. of geduld hebben want de bank moet je 'inzitten' zoals ze zeggen...Is dit de service van klantentevredebheid van Montel?!!! Zeer slecht!

Montel heeft aangegeven om een coulance offerte aan te bieden. Maar deze hebben we tot op heden nog steeds niet ontvangen..

De oplossing

Nieuwe koudschuim zitkussens, dezelfde zoals in de winkel tentoon gesteld staan

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Montel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Heijden123
Datum
Uiteindelijke oplossing
We hebben bij de aankoop €180,- als meerprijs betaald voor koudschuim vulling zittingen.Montel heeft nu zoals ze zelf noemen een 'COULANCE OFFERTE' aangeboden van maar liefst €450,- voor andere koudschuim vulling, dezelfde als in de winkel in de bank waarvan wij dachten deze ook als meerprijs gekocht te hebben! Aangegeven dat we best bereid zijn om nog iets extras te betalen, maar €450,- vinden we echt te veel. Maar hier gaan ze niet in mee, helaas! Erg jammer!! Ben erg ontevreden en teleurgesteld over de service van Montel!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Montel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen