Opgelost door Montel: Begrijp niet dat dat zomaar kan

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 393368
Gebruiker
Maandag
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dat mijn klacht gehoord wordt

De oplossing

Mijn bank repareren zonder kosten

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maandag
Datum
Uiteindelijke oplossing
neen. Op 2 okt heeft Julia, web care gepost dat er contact zou worden opgenomen met mij, helaas niets meer vernomen. Dank zei het klachtenkompas is er garen op de klos gekomen. Kristin van de klantenservice heeft n aanvaardbaar bod gedaan, eindelijk iemand bij Montel die begrip had voor de problemen. Heb vertrouwen in de goede afloop met nogmaals dank aan de Consumentenbond. Dinsdag 22 okt komen ze de bank repareren. De bank is gerepareerd door een vakman! Ben zeer tevreden. Dank zei de Consumentenbond is mijn klacht na n half jaar vlot getrokken.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ?