Opgelost door Montel: Binnen 2 weken doorgezakt

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 414274
Gebruiker
Zijp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Binnen 2 weken door de bank gezakt, steunpoot van het lange stuk af gebroken. We kunnen momenteel thuis niet op de bank zitten. Net met de klantenservice gebeld, het beste wat ze kunnen doen is morgen terugbellen.. dat kan toch niet, wat een belabberde service. Ben benieuwd met welke argumenten ze komen die ons het vertrouwen geven dat deze bank het 10 jaar vol gaat houden

De oplossing

Vandaag oplossen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Montel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zijp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Week gewacht op een oplossing, monteur komt zonder de benodigde onderdelen. Weer een week wachten.. Zeer slechte ervaring met Montel op service gebied
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Montel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen