Klacht Montel: Glazen salontafel "Greg".

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 165372
Gebruiker
dim
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 20-11-2015 werd de tafel afgeleverd.
In februari constateerden wij een diepe kras en enkele kleinere krassen op het glazen bovenblad. Hoe dat is gebeurd is ons een raadsel. Wij hebben de tafel normaal gebruikt.
Bovendien hadden wij onze vorige glazen tafel al 18 jaar. Hierop zaten ook krasjes na het lange gebruik, maar dat is gewone slijtage. Wij hebben gemeld dat wij veronderstelden dat het bovenblad niet goed gehard was, waardoor de krassen ontstonden.
Er is hier iemand geweest naar aanleiding van de klacht. Heeft ook foto's gemaakt.
Onze klacht wordt afgedaan met de mededeling dat hier sprake is van gebruikerssporen en de leverancier vindt onze klacht ongegrond. Als wij Montel moeten geloven, moet je het kopje of glas of ander voorwerp zodanig voorzichtig op tafel zetten dat het niet kan schuiven, alsof daardoor die diepe kras is veroorzaakt.

De oplossing

Een nieuw bovenblad, nieuwe tafel of geld terug.

3 reacties

  1. Auteur
    Montel
    Datum
    Beste heer/mevrouw van Oosterhout,

    Dank u wel voor bericht.
    Helaas kunnen wij op bovenstaande gegevens uw order van 20-11-2015 niet terugvinden.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn het ordernummer nogmaals na te kunnen kijken en aan ons door te geven?
    Het ordernummer bevat 6 cijfers.

    Bij voorbaat dank

    Met vriendelijke groet,
    Julia van webcare Montel
  2. Auteur
    dim
    Datum
    Het ordernummer is 1122051, d.d. 28-08-2015.
  3. Auteur
    dim
    Datum
    Montel geeft gewoon geen antwoord op mijn gegronde klacht.
    Hierdoor toont het bedrijf haar minachting voor de klant.
    Dit was eens en nooit meer.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
dim
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Montel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen