Klacht Montel: Klacht over kapotte bank door Montel afgewezen met beroep op verlopen garantie.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 401779
Gebruiker
H.J. Veltkamp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In 2012 kochten wij een bank bij Montel in Den Bosch.
Medio 2019 begon de leren bekleding in het midden vanzelf te scheuren.
Montel adviseerde om reparatiebedrijf POS in Leeuwarden in te schakelen.
Dat hebben wij gedaan, maar die konden de scheur niet repareren.
Wij hebben opnieuw Montel gevraagd om te helpen bij een oplossing.
Het antwoord was dat na 5 jaar de garantie was verlopen en dat ze niets wilden doen.
Wij vinden dat bij normaal gebruik een bekleding niet vanzelf mag gaan scheuren en vermoeden dat de constructie van de bank ondeugdelijk is.

De oplossing

Ons tegemoet komen bij opnieuw bekleden van de bank.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.J. Veltkamp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Montel?