Klacht Montel: lederen stoel kapot binnen 3 jaar.

Klachtnummer
# 74902
Gebruiker
bil
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Binnen 2 jaar was de leuning kapot van de bij de bank passende stoel. Naar montel gegaan met klacht. Moest 2/3 zelf betalen van de reparatie en dat was600 euro want stoel was bijna 900 euro. Ik vertelde ze nog dat je van zo een dure bank en stoelcombinatie wel een wat langere levensduur kon en mocht verwachten maar daar hadden ze geen boodschap aan.in het contract staat dat er 3 jaar garantie is maar je moet wel per jaar 1 derde zelf betalen.en reparatie kost net zoveel als nieuwe stoel.!
Ik had er geen 600euro voor over en gelukkig maar want binnen het derde jaar ging de andere leuning ook stuk.ook inwendig de houtconstructie.had ik weer ( nu hele bedrag) mogen betalen. Nu in het vierde jaar brak er een veer inwendig (er ging Een kind zitten).
Ben er klaar mee en heb een goede stoel gekocht en deze van montel gaat bij grof vuil.
Ik wou dit gewoon melden dat de klachtenafhandeling en service mijn inziens zeer slecht is.

De oplossing

Geldelijke compensatie zou leuk zijn maar ik weet dat dat toch niet gaat gebeuren want dat staat niet in contract enz.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Montel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Montel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen