Klacht Montel: lederen stoel kapot binnen 3 jaar.

bil

Binnen 2 jaar was de leuning kapot van de bij de bank passende stoel. Naar montel gegaan met klacht. Moest 2/3 zelf betalen van de reparatie en dat was600 euro want stoel was bijna 900 euro. Ik vertelde ze nog dat je van zo een dure bank en stoelcombinatie wel een wat langere levensduur kon en mocht verwachten maar daar hadden ze geen boodschap aan.in het contract staat dat er 3 jaar garantie is maar je moet wel per jaar 1 derde zelf betalen.en reparatie kost net zoveel als nieuwe stoel.!
Ik had er geen 600euro voor over en gelukkig maar want binnen het derde jaar ging de andere leuning ook stuk.ook inwendig de houtconstructie.had ik weer ( nu hele bedrag) mogen betalen. Nu in het vierde jaar brak er een veer inwendig (er ging Een kind zitten).
Ben er klaar mee en heb een goede stoel gekocht en deze van montel gaat bij grof vuil.
Ik wou dit gewoon melden dat de klachtenafhandeling en service mijn inziens zeer slecht is.

Geldelijke compensatie zou leuk zijn maar ik weet dat dat toch niet gaat gebeuren want dat staat niet in contract enz.

Montel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Montel?