Klacht Montel: leerplooing en slorig afgewerkte armleuningen

Klachtnummer
# 29500
Gebruiker
mahe
Datum
0 reacties

Details

De klacht

in september vorig jaar 2 lederen banken gekocht bij montel oldenzaal.
na 1 week gebruik reeds de maximale leerplooiing,volgens montel " normaal "
Via rechtsbijstand naar de geschillencommissie ( tijdens deze periode is er een expert geweest die de leerplooiing binnen de grens vond maar wel constateerde dat de banken slordig waren afgewerkt( met name de leuningen ).
Geschillencommisie heeft in het voordeel van Montel beslist , de bank was niet defect en de ingediende klacht betrof alleen de plooiing . wat betreft de armleuningen gaf Montel aan dat men deze wel wilde opvullen.
Net als gedurende de gehele periode horen wij niets meer van Montel, die zoals ze zelf zeggen, service hoog in het vaandel heeft staan.
jammer dat dit bedrijf zo met de klanten omgaat

De oplossing

Zou fijn zijn als Montel kontakt opneemt over het opvullen van de armleuningen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Montel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Montel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen