Klacht Montel: mijn klacht is dat het leer inzakt van mijn bank

Klachtnummer
# 11922
Gebruiker
Mrsteel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

nu naar een paar maanden zakt het leer van mijn bank nog meer in,iemand van morres is geweest en zegt dat het normaal is,maar de andere kant heeft het niet............we zitten nu steeds aan de strakke kant maar niks hoor het rimpeld niet......heb al een e-mail gestuurd maar geen bericht terug terug..

De oplossing

gewoon dat het gerepareerd word ,strak getrokken of een andere bank

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Montel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Montel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen