Klacht Montel: Montel schandelijke service

Klachtnummer
# 28982
Gebruiker
marcel9876
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben een (voor ons) dure bank besteld bij een naar onze mening professionele club als Montel.
Na bijna drie maand gewacht te hebben op de bank is deze vorige week geleverd. Helaas mist er aan deze dure bank van 3000 euro een mooi vergroomde poot. Geen probleem > de monteurs stoppen er gewoon een houten klosje onder die 3 mm te kort is! Verder zijn de kussens in de verkeerde kleur geleverd. Tenminste de meeste, twee kleine kussens wel in de juiste kleur. Ronduit te zot voor woorden!.
De installateur dreigt gelijk met het inladen van de bank retour Montel als we niet betalen.
Klantenservice geeft aan niets aan te kunnen doen dan anders een nieuwe poot en kussens te bestellen. Poot kost 4 weken!! kussens 6 weken! Belachelijk.
We vragen enige compensatie voor geleden leed. Bv. korting of een extra kussen. Maar nee, dat is niet mogelijk. Gewoon netjes wachten op de onderdelen. Montel doet niet aan klanttevredenheid. Ook niet na het indienen van een officiele klacht!

De oplossing

compensatie. Ofwel extra losse kussen ofwel een korting.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Montel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Montel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen