Klacht Montel: Na levering van de bankstel worden klachten niet serieus genomen

Klachtnummer
# 124228
Gebruiker
Mr.K.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bank aangeschaft (t.w.v. €2589,-) bij meubel verkoper Montel, deze heb ik geleverd gekregen op 12-06-2015. Ik heb dezelfde dag de volgende klachten ingediend:

Het gaat om de volgende mankementen/constateringen:
- Geen Protex behandeling; (tegen vlekken op de bank t.w.v. €300,-)
- Naden die niet goed lopen;
- Schuim dat niet op de juiste plekken zit;
- Oneffenheden in hoogtes van hoofdsteunen;

Ze sturen vervolgens een monteur langs die mijn klacht niet serieus neemt en vervolgens mijn klacht volledig afwijst. Volledig ongegrond want zij (klantenservice Montel) weet het zelf ook niet maar schakelen maar het bedrijf POS in.

Deze is op 22-07-2015 langs geweest en constateert inderdaad een hoogte verschil in een gedeelte van de bank en dat er inderdaad geen Protex behandeling is aangebracht.

Na veel bellen vandaag eindelijk een uitspraak gekregen dat ze de rugleuning vervangen waar ik niet mee akkoord ga vanwege kleur-slijtageverschil die ik er aan overhoud.

De oplossing

Nieuwe bank, geld terug en heel misschien een compensatie als deze heel goed is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Montel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Montel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen