Klacht Montel: Ondeugdelijke hoofdsteunen waarbij Montél niet met een oplossing komt.

A.

Eind 2018 hebben wij Bij montél een hoekbank gekocht met verstelbare hoofdsteunen. Het was boven ons budget, maar de medewerkster die ons hielp verzekerde ons dat deze bank echt aan onze wensen voldeed. Omdat wij ervan uit gingen dat móntel goede kwaliteit levert, dachten we; toe maar. Al gauw bleek dat de ijzeren beugels in de hoofdsteunen ontzettend goed te voelen zijn. Het zit niet lekker als je lekker op de bank hangt of met je rug tegen de rugleuning zit, Je moet steeds opschuiven omdat die beugels in of tussen de schouders duwt. Onze kinderen van 4 en 8 jaar waarschuwen zelfs vriendjes dat ze niet op de bank moeten ploffen omdat ze dan echt hun hoofd stoten. We hebben hierover al een aantal keren contact gehad met montel. Er is iemand van een Neutraal servicebedrijf namen montel komen kijken en die zei; die klacht horen we heel vaak maar je kan er weinig aan doen omdat alle oplossingen het er niet mooier of beter op maken.
En dat is ook elke keer de reactie van montel: we begrijpen het maar kunnen er niks aan doen. De bedoeling is volgens hen dat je alleen tussen de beugels moet gaan zitten.
Dus met andere woorden: zoek het maar uit, wij doen hier niks aan.
Erg klantonvriendelijkheid!

Goede hoofdsteunen, geld terug of een vergoeding (dat laatste is niet wenselijk want daarmee lossen we het probleem niet op maar zou wel aangeven dat we serieus genomen worden).

Montel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

A.
    Nog altijd geen reactie vanuit Montél. Je zou op z’n minst iéts van je kunnen laten horen... het zou ze sieren als ze het netjes op zouden lossen maar vooralsnog helaas..
    A.
    Het blijft stil.. het wordt tijd om verdere stappen te ondernemen... want dit schiet niet op helaas. De klant is niet bepaald koning meer wanneer je betaald hebt.. 😖

A.
Totale stilte... ik denk dat ze hopen dat het zo stilletjes voorbij gaat? Ik ga Kijken wat een volgende stap is om tot een oplossing te komen... Moedeloos wordt je ervan...

Ook een klacht indienen over Montel?