Opgelost door Montel: onverwacht kwaliteit en service van Montel

SaM

Ik heb spijt dat ik deze keer een zitbank bij Montel heb gekocht. De kwaliteit is uitermate slecht. De bank heeft mij €1275 gekocht en in deze prijs zat een stofbehandeling inbegrepen. Echter, 6 weken later is de bank helemaal vervormd en is de stof losgekomen. Ook is de bank ingezakt en dat alles na zorgvuldig gebruik van de bank. Ik ben 3 maanden lang bezig met het indienen van klachten en het op willen lossen van dit probleem, maar krijg maar geen reacties.

geld terug of andere stof en herstellen.

Montel
    Beste heer/mevrouw,

Spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent. Uw bericht heb ik doorgestuurd naar onze klantenservice om met u contact op te nemen.

Margo Molenaar - Montel
    SaM
    Ik heb spijt dat ik deze keer een zitbank bij Montel heb gekocht. De kwaliteit is uitermate slecht. De bank heeft mij €1275 gekocht en in deze prijs zat een stofbehandeling inbegrepen. Echter, 6 weken later is de bank helemaal vervormd en is de stof losgekomen. Ook is de bank ingezakt en dat alles na zorgvuldig gebruik van de bank. Ik ben 3 maanden lang bezig met het indienen van klachten en het op willen lossen van dit probleem, maar nu krijg ik een optie om de bank terug te geven aan Montel en 50% van het bedrag terug te krijgen. Hier ben ik het niet mee eens, omdat ik op deze manier toch voor niks geld verloren ben na 6 weken van aanschaf van de bank. Ik heb voorgesteld om maximaal 20% van de bank te betalen.
    Montel
    Beste heer/mevrouw Mahmoud,

Spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over uw bank. Inmiddels heb ik vernomen dat de manager klantenservice contact met u heeft opgenomen. Hierbij is in overleg met u een afspraak gepland voor 03-07-2020. De manager klantenservice en hoofd buitendienst zullen dan bij u langskomen om de situatie ter plekke te komen beoordelen.

Margo Molenaar - Montel
    SaM
    Vrijdag komt iemand van montel om de klacht te beoordelen.

SaM

Ook een klacht indienen over Montel?