Klacht Montel: Problemen met de banken.

Gebruiker1602145724

Bank in december bij Montel Alexandrium gekocht. Mijn bank in 17-02-2020 ontvangen. 27-02-2020 begonnen de klachten al. De motor van de relaxbank was al na 2 wkn kapot. De stof begon te pillen. Poten onder de bank ontbraken. De monteur van Montel had onder een poot viltjes geplaatst zodat deze met de grond gelijk kwam. De monteur wist niet eens dat de poten verstelbaar waren. Bank verkleurd al. Moest van Montel fotos opsturen. 08-04 is de servicemonteur van firma Oranje geweest. Poten zijn gesteld en stof is bekeken. Geeft aan dat deze stof bekend staat dat het pilt. Nooit is dit aan mij doorgegeven bij aankoop. Montel geeft aan misschien heb ik een plaid of kussens op de bank. Wat een onzin. Motor is besteld en pas na 8 wkn is deze geplaatst. In de tussen tijd is de stof van de banken gaan verschuiven. De armleuningen zijn niet dicht gestikt. Zo is het model werd aangegeven. Efin 2e x de monteur van Hjort Knudsen is gister geweest. De relax bank doet het eindelijk weer. Dit zijn onze volgende klachten over de bank:
- Naad voorkant van de relaxbanken is naar voren gezakt. (volgens monteur is dit op te lossen door hem)
- Voetensteun binnenkant hout zijkant blijkt gebroken te zijn. Hier zijn wij nu pas achter gekomen(monteur zegt dat een nieuwe besteld kan worden) Armleuningen ingedeukt. (monteur heeft uitgelegd dat het normaal is maar wij zijn het niet mee eens) Wij vinden het vreselijk storend en lelijk. Wil hiervoor een oplossing hebben. Misschien kan het dichtgenaaid worden. De klacht van het pluizen van de stof is niet opgelost. Het blijft pillen. Stof is nu al verkleurd. De monteur van Hjort Knudsen die wist gelijk het probleem op te lossen. Dit is de reactie van Montel: In de tussentijd September.
01-09-2020
De servicemonteur heeft de meldingen niet op kunnen lossen vanwege dat het modelgebonden eigenschappen betreft.
Omdat u niet tevreden bent en een ander verwachtingspatroon heeft willen wij graag met u meedenken in een oplossing. Wij willen u graag de gelegenheid geven om tegen 50% de banken te annuleren, dit houdt in dat u naar de winkel mag gaan om een nieuwe banken uit te komen zoeken. Wij vergoeden dan 1239 euro op de nieuwe banken.
Ik wil mijn geld terug en niets meer te maken hebben met Montel. Zeer onvriendelijke klantenservice.
Ik heb dus 6 mnd voor € 1239,-- van de bank gebruik gemaakt. Voor een bank van bijna € 2800.
Wie heeft klachten over deze winkel.

Geen bank meer van Montel. Geld terug en niets meer met Montel te maken hebben. Bank ophalen en geld terug.

Montel
    Beste heer / mevrouw Hirschfeld,

Spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over uw bank. Uw melding heb ik nogmaals intern overlegd. Er is telefonisch en schriftelijk contact met u geweest en daarin hebben wij aan u uitgelegd dat het model gebonden eigenschappen zijn en u een aanbod gedaan om uit de bestaande impasse te komen. Helaas kan ik u niets anders melden dan dat wij dit standpunt handhaven.

Margo Molenaar - Montel

Gebruiker1602145724
Montel wil alleen 50% van het bedrag teruggeven als tegoedbon, want ik kan dan een nieuwe bank uitzoeken. Dit betekend dat ik voor 4 maanden een bank heb gehad van 50% van het bedrag met alleen mankementen. Klantenservice is zeer onvriendelijk. Ik onderneem verder juridische stappen

Ook een klacht indienen over Montel?