Klacht Montel: Slechte bank en service van Montel

Paul123456

Hoi, na 5 dagen een plek op de bank. Blijkt van eelt op mijn voet te komen en na 5 maanden getouwtrek, zegt Montel dat ik maar naar de geschillen commissie moet gaan. Zij noemen dit "van buiten af"; maar dit lijkt me nogal logisch; beschadiging komt van buitenaf. Het kan toch niet zo zijn dat dit na 5 dagen ontstaat?? Op mijn vroige bank heb ik 10 jaar met dezelfde voeten gelegen; geen plekje te zien. De winkels en de klantenservice zijn echt eilanden. Snel verkopen en dan maar tijd trekken bij de klantenservice. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd; ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ik laat het er net bij zitten en zal doorvechten tot het einde. Gewoon niets meer kopen daar ! Paul van Grinsven

Bank opnieuw stofferen

Montel
    Beste heer Van Grinsven,

Spijtig om te vernemen dat er schade is ontstaan aan uw bank. Uw melding heb ik intern overlegd. Er is al eerder telefonisch en schriftelijk contact met u geweest en hierin heeft mijn collega kenbaar gemaakt dat de schade is ontstaan door gebruiksinvloeden. Gebruikersklachten vallen niet onder de garantievoorwaarden. Helaas kan ik u niet anders berichten dan dat wij dit standpunt handhaven. Wij kunnen u een herstoffering aanbieden maar wel tegen betaling. Als u hier gebruik van wenst te maken, horen wij dat graag van u.

Margo Molenaar - Montèl

Paul123456
Dit is de rectie van Montel: spijtig om te vernemen dat er schade is ontstaan aan uw bank. Uw melding heb ik intern overlegd. Er is al eerder telefonisch en schriftelijk contact met u geweest en hierin heeft mijn collega kenbaar gemaakt dat de schade is ontstaan door gebruiksinvloeden. Gebruikersklachten vallen niet onder de garantievoorwaarden. Helaas kan ik u niet anders berichten dan dat wij dit standpunt handhaven. Wij kunnen u een herstoffering aanbieden maar wel tegen betaling. Als u hier gebruik van wenst te maken, horen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Margo Molenaar - Montèl. WEDEROM NIET OP DE INHOUD, KLANT MOET BETALEN. WE GAAN HET JURIDISCH AANPEKKEN> MENSEN KOOP ER ECHT NIETS

Ook een klacht indienen over Montel?