Klacht Montel: Slechte bank en service van Montel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 560815
Gebruiker
Paul123456
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hoi, na 5 dagen een plek op de bank. Blijkt van eelt op mijn voet te komen en na 5 maanden getouwtrek, zegt Montel dat ik maar naar de geschillen commissie moet gaan. Zij noemen dit "van buiten af"; maar dit lijkt me nogal logisch; beschadiging komt van buitenaf. Het kan toch niet zo zijn dat dit na 5 dagen ontstaat?? Op mijn vroige bank heb ik 10 jaar met dezelfde voeten gelegen; geen plekje te zien. De winkels en de klantenservice zijn echt eilanden. Snel verkopen en dan maar tijd trekken bij de klantenservice. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd; ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ik laat het er net bij zitten en zal doorvechten tot het einde. Gewoon niets meer kopen daar ! Paul van Grinsven

De oplossing

Bank opnieuw stofferen

1 reactie

  1. Auteur
    Montel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Van Grinsven,

    Spijtig om te vernemen dat er schade is ontstaan aan uw bank. Uw melding heb ik intern overlegd. Er is al eerder telefonisch en schriftelijk contact met u geweest en hierin heeft mijn collega kenbaar gemaakt dat de schade is ontstaan door gebruiksinvloeden. Gebruikersklachten vallen niet onder de garantievoorwaarden. Helaas kan ik u niet anders berichten dan dat wij dit standpunt handhaven. Wij kunnen u een herstoffering aanbieden maar wel tegen betaling. Als u hier gebruik van wenst te maken, horen wij dat graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Margo Molenaar - Montèl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Paul123456
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dit is de rectie van Montel: spijtig om te vernemen dat er schade is ontstaan aan uw bank. Uw melding heb ik intern overlegd. Er is al eerder telefonisch en schriftelijk contact met u geweest en hierin heeft mijn collega kenbaar gemaakt dat de schade is ontstaan door gebruiksinvloeden. Gebruikersklachten vallen niet onder de garantievoorwaarden. Helaas kan ik u niet anders berichten dan dat wij dit standpunt handhaven. Wij kunnen u een herstoffering aanbieden maar wel tegen betaling. Als u hier gebruik van wenst te maken, horen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Margo Molenaar - Montèl. WEDEROM NIET OP DE INHOUD, KLANT MOET BETALEN. WE GAAN HET JURIDISCH AANPEKKEN> MENSEN KOOP ER ECHT NIETS
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Montel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen