Klacht Montel: Slechte service voor een slechte bank

Klachtnummer
# 187382
Gebruiker
Danny
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Al meerdere malen is er een monteur langs geweest van het gouden garantieplan om de bank te verven, maar er is geen beginnen aan.
We moesten maar contact opnemen met Montel en een oplossing zoeken voor de slecht gevefde bank.
Helaas is er met een erg onbeschoft meisje bij de klantenservice geen oplossing gekomen en trekt Montel er zich niets van aan.
Zeer slecht hoe ze er met klanten omgaan.

De oplossing

Opnieuw verven of het leer vervangen.

4 reacties

  1. Auteur
    Montel
    Datum
    Beste heer Heere,

    Bedankt voor het delen van uw ervaring. Met uw gegevens kan ik helaas geen order terugvinden. Zou u zo vriendelijk willen zijn om deze door te geven?

    Met vriendelijke groet,
    Julia - Webcare Montèl
  2. Auteur
    Danny
    Datum
    Inmiddels heb ik ruim een week geleden een mail gestuurd tav Julia van webcare met alle gegevens en heb sindsdien weer geen reactie mogen ontvangen.
    Zou het toch erg op prijs stellen als ze iets laten horen.
  3. Auteur
    Danny
    Datum
    Hierbij ,
    Geachte Julia,

    Hierbij het ordernummer van onze aankoopbon, 901753.
    Helaas zijn wij niet netjes weg gezet bij jullie in het systeem, staan we als zeikerds vermeld terwijl de klacht toch echt gegrond is, hier zijn we achter gekomen door de bezorger van de bank bij terugkomst.
    Nadat de bank bij jullie in de werkplaats is geweest is hij nog viezer terug gekomen, hebben dat bij jullie bezorger gemeld en die heeft het ook op zijn afleverbon geschreven, maar er is niets mee gedaan.
  4. Auteur
    Montel
    Datum
    Beste heer Heere,

    Hartelijk dank, ik heb de order gevonden.

    Uw bank is bij ons in de werkplaats geweest. Hier is beoordeeld dat de bank niet in goede staat was onderhouden. Uit coulance is deze wel wat hersteld. Hierna is ook nog een monteur bij u langs geweest en is wederom vastgesteld dat de melding is veroorzaakt door gebruikersinvloeden. Wij blijven dan ook bij ons standpunt.

    Met vriendelijke groet,
    Julia - Webcare Montèl

Ook een klacht indienen over Montel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen