Klacht Montel: Te zachte vulling bankstel, overmatige plooivorming, stof geleverde bank wijkt sterk af van stof op showroom model

stefanx76

Bankstel en love seat gekocht Montel Villa Arena. Na 2 dagen zakte de bank al in en er was sprake van overmatige plooivorming. Twee monteurs langs geweest, geen herstel uitgevoerd. Uiteindelijk hebben we een nieuwe set aangeboden gekregen. Deze zal begin oktober geleverd worden. We hebben nogmaals een bezoek gebracht aan de showroom (Villa Arena) en tot onze grote schrik constateerden we daar dat de showroombank bekleed is met een vele malen stuggere stof dan de bank die aan ons is geleverd. En de vulling is zoveel harder dan onze bank. Wij hebben Montel gevraagd om ons te garanderen dat de nieuw te leveren set overeenstemt met de set in de showroom. Hier krijgen wij geen reactie op van Montel.

Nu hebben we toegestemd in het leveren van een vervangende set maar we willen een set die gelijk is aan het showroommodel qua vulling en qua stof. Hier hebben wij recht op, immers een getoond model moet volgens de wet overeenstemmen met hetgeen geleverd wordt. Wij willen dat Montel ons dit voorafgaande aan de levering ook daadwerkelijk toezegt. Wij willen nu een goede set!! En als de nieuwe set niet gelijk is aan showroom model willen wij ons geld terug!

Montel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

stefanx76
    Inmiddels hebben wij afgelopen maandag de nieuwe set geleverd gekregen. Weer dezelfde zachte stof. Er zit nu meer vulling in de bank maarniet de juiste. Na twee uurtjes op de bank zitten, kwamen er al enorme plooien tevoorschijn die ook niet meer zijn weggetrokken. Er is ook al een flinke zitkuil ontstaan. Dit bankstel is qua plooivorming nog erger als het eerste bankstel. Nog niet eens een dag oud en het ziet er al niet meer uit! Wij willen ons geld terug!!!!!

Ook een klacht indienen over Montel?