Klacht Montel: Zitten al lang te wachten op reparatie van onze bank.

Klachtnummer
# 252792
Gebruiker
Nehoray
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een defect aan onze bank blijft onopgelost. De klacht is inmiddels sinds november bekend bij Montel. Na een paar weken kwam er, na verscheidene mailtjes, eindelijk iemand kijken. Deze meneer kon de klacht niet oplossen dus moest de leverancier ingeschakkeld worden. We zitten nog steeds te wachten op deze leverancier. Ik krijg als antwoord van Montel, "we hebben het doorgestuurd naar de leverancier". Maar verder geen concrete datum wanneer ze de klacht op gaan lossen. Het duurt nu wel erg lang.

De oplossing

ik wil dat onze bank binnen twee weken gerepareerd is of dat we een nieuwe bank krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    Montel
    Datum
    Beste heer/mevrouw Nehoray,

    Wat vervelend dat er nog geen concrete afspraak is gemaakt. Wij zullen nogmaals navraag doen bij de servicedienst en ervoor zorgen dat er spoedig een afspraak wordt gemaakt met u.

    Met vriendelijke groet,
    Julia - Webcare Montèl

Ook een klacht indienen over Montel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen