Klacht Montel: Zou het niemand aanraden daar wat te kopen

Klachtnummer
# 392375
Gebruiker
Maandag
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb in dec 2017 n bank gekocht.
In april 2019 mijn klacht gemeld, de armleuningvulling begint te verpulveren en op te proppen.
Er is een klachtenman geweest, hij constateerde gebruiksporen en daarmee was het afgedaan.
De bank wordt nauwelijks gebruikt, woon alleen.
Je kunt ook heel goed zien dat deze niet gebruikt wordt.
Na ontelbare telefoontjes met de klachtenservice, sommige zelfs brutaal “u bank is al 11/2 jr oud”
Mijn bevinding is daarover dat ze worden opgeleid om niet te helpen.
De tv reclame zegt 5 jaar garantie, een vakman kan zo zien dat dat n fabrieksfout is.
Heb er een heel naar gevoel bij om zo te worden opgelicht en dat dat gewoon doorgaat.

De oplossing

Het kosteloos repareert

2 reacties

  1. Auteur
    Montel
    Datum
    Geachte mevrouw Goossens,

    Wat vervelend te lezen dat u het gevoel heeft niet gehoord te worden. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

    Wij zullen u dan ook zeker deze week telefonisch contacten om het een en ander te bespreken.

    Met vriendelijke groet,

    Julia, webcare Montèl
  2. Auteur
    Maandag
    Datum
    Zal erg benieuwd zijn wat ze voor mij kunnen doen.

Ook een klacht indienen over ?