Klacht Montop.nl: geen pakket ontvangen, POSTNL track and trace werkt niet en krijg geen gehoor van het bedrijf

G.E.

Ik heb 2 augustus een bestelling geplaatst via hun website en een ideal betaling gedaan van 39,90. tot op heden heb ik de bestelling niet ontvangen. de POSTNL track and trace code werkt overigens ook niet, niet vindbaar en ik word adhv een link in de bestelingsmail omgeleid naar een hele rare website waarop staat beschreven dat ik niet thuiswas en de koerier en het pakket terug is gegaan naar het sorteercentrum voor retour naar het bedrijf. het feit dat er staat dat ik niet thuiswas klopt absoluut niet want ik werk vanuit huis en de aangegeven datum en tijd was ik gewoon thuis. ik heb geen enkel postbode voor me deur gehad voor dit pakket terwijl ik bijna dagelijk pakketjes onvang van andere bedrijven.

ik heb het bedrijf Montop meerdere malen per mail benaderd maar krijg helaas geen gehoor. ik heb hun verzocht om mijn geld terug te storten. Ze zijn enkel per mail bereikbaar en kan geen telefoonnummer achterhalen, ook geen social media. Heel vreemd allemaal. Ik heb mijn ABN AMRO bank benaderd en zij hebben mij doorverwezen naar de consumentenbond en daarbij aangifte te doen bij de politie. ik hoop adhv mijn klachtformulier via de klachtenkompas ik verder geholpen worden.

ik wil heel graag zsm mijn geld terug van hun! het pakketje wil ik absoluut niet meer.

Wij vinden dat Montop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Montop.nl?