Klacht Monuta: Dat dit opgelost wort

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 603476
Gebruiker
ron
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Hun beweeren dat ik maart niet betaald heb ik heb elke mand betaald heb zelfs bank afschriften maar hun blijven der bij

Gewenste oplossing

Dat het opgelost wort ik heb bewijzen dat ik betaald heb
Geboden oplossing
Ze waaren niet zo vriendelijk tegen me vrouw is niet zo netjes ze honen zo de hooren der op
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Monuta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte klant,

    Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is met betrekking tot uw betalingen. Onze excuses hiervoor.

    Uw klacht is bij afdeling Klanttevredenheid in behandeling. U ontvangt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 10 werkdagen, een inhoudelijke reactie van ons.

    Met vriendelijke groet,

    Afdeling Klanttevredenheid Monuta

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Monuta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen