Opgelost door Monuta: Deel van rouwkaarten niet of te laat bezorgd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 611500
Gebruiker
Monuta Venlo
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Familie geeft aan meerdere rouwkaarten niet te hebben ontvangen.

Het betreft: vier verzendenveloppen, verzonden 01-08-2022 13:47

Gewenste oplossing

Zaak rechtzet en kaarten a.s.a.p. bezorgen
Geboden oplossing
Prima, ik had de klacht verkeerd geplaatst:(
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Monuta Venlo
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Monuta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte klant,

    Wat vervelend dat de rouwkaarten niet of te laat bezorgd zijn. Ik begrijp dat de klacht voor Post.nl bedoeld is en niet voor Monuta. Ik hoop dat de klacht naar tevredenheid wordt opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Afdeling Klanttevredenheid

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Monuta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen