Opgelost door Monuta: Graag weer acceptgiro via de post ontvangen of welke post van Monuta ook.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 590307
Gebruiker
jackyv
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Sinds mijn verhuizing in november 2021, krijg ik geen post (acceptgiro) meer van Monuta. Na 3x telefonisch contact werd mij beloofd dat dit opgelost zou worden. Helaas.
Wel heb ik vanaf november het geld naar Monuta overgemaakt.

Gewenste oplossing

In orde maken dat ik op mijn nieuwe adres weer post van Monuta krijg.
Geboden oplossing
Post komt aan op het nieuwe adres!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Monuta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte klant,

    Wat vervelend om te lezen dat uw adres niet juist in onze administratie staat. Onze excuses hiervoor.

    Uw klacht is bij afdeling Klanttevredenheid in behandeling. U ontvangt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 10 werkdagen, een inhoudelijke reactie van ons.

    Met vriendelijke groet,

    Afdeling Klanttevredenheid Monuta

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Monuta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen