Opgelost door Monuta: Monuta weigert uitkering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 652195
Gebruiker
Ahmadi1
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Beste Monuta, jammer hoe jullie omgaan met nabestaanden van een overlijden. De zusje van mijn schoonmoeder is op jonge leeftijd overleden. Zij heeft haar rekeningnummer vroegtijdig afgesloten en jullie vragen de nabestaanden of ze bij een notaris voor 900 euro een verklaring van erfrecht willen opvragen. Serieus? Jullie gaan nabestaanden meer hoofdpijn bezorgen in deze tijd ipv meedenken?

Gewenste oplossing

Uitkering uitbetalen zodat de begrafenis betaald kan worden
Geboden oplossing
Ze hebben snel gereageerd en zijn met een tijdelijke oplossing gekomen. Dank!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Monuta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte klant,

    Wat een nare situatie. Wij willen u verder helpen, maar dan hebben wij wel meer gegevens van u nodig.

    Graag ontvangen wij de naam, geboortedatum en overlijdensdatum van het zusje van uw schoonmoeder. U kunt deze gegevens mailen naar klanttevredenheid@monuta.nl. Wij nemen uw klacht dan verder in behandeling.

    Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    Afdeling Klanttevredenheid Monuta

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Monuta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen