Opgelost door Monuta: Niet transparante polis voorwaarden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 594271
Gebruiker
R.G.J. Hahnraths
Datum
1 reactie

Details

Klacht

- Verzorging overledenen zit niet in het pakket.
- Vergoeding van standaard kist niet evenredig bij aanschaf duurdere kist.
- Het betreft een polis die jullie ruim 20 jaar geleden hebben overgenomen. Onder de noemer natura pakket. Echter hebben jullie ons als consument onvoldoende transparant ingelicht bij leven over het feit dat er zo weinig vergoed werd.
- Tevens is er op jullie website betrekkelijk goed verstopt wat er in een polis zit (Dela is hier wel transparant over).

Gewenste oplossing

- Tegemoetkoming kosten
- Transparantie
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Monuta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte klant,

    Wij vinden het vervelend dat u het gevoel heeft dat wij niet transparant zijn over onze verzekeringen.

    Uw klacht hierover is door ons in behandeling genomen. U ontvangt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 10 werkdagen, een inhoudelijke reactie van ons.

    Met vriendelijke groet,

    Afdeling Klanttevredenheid Monuta

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Monuta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen